SRY!!! igen...

Det var väl ett tag sen jag skrev... antar jag...
Jag har glömt lite om vad jag skrev sist om... :S
Ja just det! det var väl när jag hade Peppar i knät? ja!
Just nu är hon i uteburen och tuggar lite gräs med sin kompis... :'D
Ja, just det! jag har glömt att berätta lite nytt som finns.... :S
Det finns en ny sak i stan igen... och det har varit några tävlingar... :S
Den senaste tävlingen jag berättade om var Emo tävlingen.
Vinnararna blev:
1: ID4
2: CipRam
3: Sta-Trixie

Och så har det varit 50-talstävling:
1: Alex_00
2: Julia!?
3: Sweet-dreams

Och Spansk tävling:
1: Julia!?
2: faktam
3: Alex_00

Och sen var det Fitness tävling:
1: Julia!?
2: vviitcg
3: elinsaade

Och sen var det Läkar tävling, men den är det omröstning på just nu.
Och just nu är det pirat tävling...
Orden man måste ha med:

ahoy maties
I will find the treasure
I lost my leg on the last treasure hunt

Jaha... det var väl bara det..?
Jo just det! Grattis till er som vann i tävlingarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0