Ny bff + och svin på besök!

hejhej...
Jag är lite ledsen just nu för att Famecool vill nt vara bästiz längre...
Men den goda nyheter är att jag har en ny bff!
Han heter www.johannes.se
Jaja! det e en kille men det är väl inget fel på det?!
Slutdiskuterat! ;@
Och föressten! Imorrn e det nytt tema! ;D
Hoppas det blir nått kul! som... egypt-tema! Ja, det skulle vara kul! elr hur?
Och föressten har (som ni kanske märkt) jag släppt sista delen av >På skoj< nu. Men oroa er ej! det kmr en till säsong! Fasst då blir det Elin (jag) som blir... "lite" galen... ;P

Och så här ser man skilnad på säsongerna:
>På skoj< (så där ser den ut, elr hur?)
>>På skoj<< (och så blir det på säsong 2!)
>>>På skoj<<< (och så blir det ifall jag gör en säsong 3...)
Fattar ni? Bra!

Oj, vänta lite!
Ett av mina marsvin (Peppar) är så söt att jag bara måste ta upp henne och gosa lite... <3
Men det går ju nt! jag skriver ju!
... Måste... ta upp...
... MÅSTE...
MÅSTE GOSA PÅ SVIN..... (går med händerna fram till deras bur som en zombie xD)
...

HJÄLP!!! Hon är jätte hårig ;S....
Hon och mitt andra svin  tappar ju vinterpälsen nu, så dem tappar "lite" extra päls... ;S
Här är en bild på Peppar:



Visst e hon söt? <3
och ja, hon nosade på min mobil när jag skulle ta bilden... xD
Men jag hade nt så många bilder på bara henne så den här fick duga!
och om ni nu ursäktar... jag måste gå ut på balkongen och borsta av mig pälsen hon lämnade efter sig... ;S

//


Kommentarer
Postat av: Wilmis 00

jag tycker int att de e fel med en "kill-bff"! Jag vill att du ska börja på >>På skoj<< nuuu! /wilmis 00

2011-06-03 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0