Nytt i stan!!! :O

allt är som vanligt i msp förutom... det nya!!! :D
Kolla in den här bilden:



Kolla noga...
man kan se att jag ringat in (och ritat dit pilar) på bilden!
Och det finns spel där nu!
Dem är jätte kul! (ganska då)
Det finns 5 olika spel! fasst några är lite likare varann än andra.. :'P
Men det e kul!
Spelen heter:

Galna kort ♥
Klä ut dig
Casting spel
Catwalk game (level 3+)
Quiz ♥

Där jag har satt hjärtan bakom betyder att jag gillar dem bäst!
Men spelen är nt bara kul... man kan tjäna både fame och sc på den!!! :D
Och man vinner ett spel (hela spelomgången) så får man snurra på ett hjul (två ifall man e vip) och vinner sc!
Och man vinner fame oxå!

Och nu har jag nt så mkt mer att berätta om det....
Ehh...
Jo! nu vet jag!
Ni vet att påsk-tävlingen var på omröstning förut?
Nu är det vargjort! och vinnaren blev........
1: Jennistar!!!
2: Nalle puuh!!
3: Pixie_99!

Och vinanna i Tiki tävlingen:
1: RaminSafari!!!
2: Villa<3!!
3:Eba-cool!

Sry hinner nt skriva mer idag... för jag måste ducha nu! :'O

//Mvh från en spel-tjej vid namn Lina_10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0