Söta, snälla lillsyrran! :D

Jag har en så söt och snäll lillsyrra!
och jag har bevis på det!
Kolla själva! ^^



Det här skrev hon efter att hon märkte att hon var med på en bild på bloggen ^^
Är det nt snällt/sött?
Det tycker jag iaf! <3
Och föressten har jag och Famecool blivit bästizar igen :)
Så nu är jag nööööjd! :D
Men jag kmr bli ennu mer nöjd ifall ni kollar på min nya serie som startar... imorrn!
Hoppas ni kommer kolla på den för jag vill gjärna tjäna in lite kosing... ^^
Men aja! ni bestämmer ifall ni vill se den elr nt!
Och föressten är det en sak jag saknar här på bloggen... och det e komentarer! jag älskar att läsa kommentarer som ni skriver och svarar så bra som jag kan ifall ni frågar om nått!

//

Kommentarer
Postat av: Marabou<333

Åh, tack syrra!

Du äe så Gullig!<3

2011-05-22 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0