Två tvillingpar till! ^^

Kolla in!
Det var igår jag började med att ta kort med mig och en av bästisarna!
och idag har jag två nya!
Kolla själva!



Det e jag o lellan
Och här e jag o Nova_99



Vi ser verkligen lika ut! (förutom färgerna då...)
Och jag har kommit på en sak...
Jag glömde att berätta meningarna till Emo tävlingen!
Här e de:

Let us dance
Check me out
Look at my pose

Och här är ett medelande till er som jag kom på nu:
Det är lite jobbigt att ta en bild av alla mina bästisar så jag kommer bara ha bilder på dem här tre (Polly, Lellan o Nova) men dem tre e mina tre närmaste bästisar... om man kan säga så...
Men.. jag kanske ska ha min bästis på msp här oxå? (jag känner Lellan o Nova oxå på riktigt)
Hon heter famecool.
Men jag ska oxå ta lite bilder på min familj (nt släktingar, bara mina syskon, mina döttar och Ante)
Så ni får checka in bloggen igen i morrn så får ni se lite mer bilder!

//Mvh från fotograf Lina_10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0