Hmmm.... kan det värkligen stämma??

DN (DesingerNina) skrev ju ''Haha, nu har jag äntligen lyckats hacka mej in på msp och snart kan inte ni barn komma in här mer!'' i ett forum, varför skulle hon göra det om hon bara var en av dem som jobbade på msp????
o.o det är något som inte stämmer!
men ni behöver inte vara rädda! faran är ju över för läge sen! men endå.... det är lite mysko! o.o
Det är svårt att få reda på saker om henne nu men det känns som jag vill göra det!
Den ''andra'' DesingerNina hackade ju goht.bruden (eller vad hon nu hette) faktist! hon ser ju helt urflippad ut!
så hon måste ha hackat henne!
Hon ger ju bort saker också!  o.o
Men jag får försöka luska reda på mer lite senare...

Mvh från dektetiv Lina_10


Kommentarer
Postat av: Josse/Nova_99

jag vet varför:det finns sånna som har härmat hennes namn men satt dit ,.'´ sånna tecken lååångt efter namnet och skrivit att dom ska hacka msp

2010-12-09 @ 15:35:02
URL: http://mspnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0