Så snällt <3

Kolla vad Famecool har skrivit <33



Det var en tjej som hade kommit in på hennes gubbe och sen tagit bort mig som bästiz och satt dit henne istället!
och det märkte famecool sen och när jag hade märkt det och skickat ett mail om vf vi nt var bästizar längre och hon svarade att det var en tjej som kommit in på hennes gubbe och att hon ville ha tbx mig, så jag har frågat om vi ska bli bästizar igen (som ni kanske märkt, det står: väntar på svar där det ska stå om man vill) men ännu har hon nt svarat...
Men jag tyckte det som hon skrev i sin pratbubbla va så snällt <33
och då ville jag visa er bara, för att visa hur mkt man kan sakna varann och ångra så mkt när man gjort något fel... <3

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0