jag hade rätt! :D

Japp, jag hade rätt när jag sa att jag och pappa kanske skulle åka och äta pizza, för det gorde vi!  :D
Jaja, slut på det roliga!
Nu ska jag säga/skriva orden som man måste ha med i sin film till tävlingen (om man ska ha någon)

 it's almost Christmas
 this is the best time of year
 check out my new Christmas outfit

Japp, det var det de.
Men vad ska jag skriva nu?
Jo, jag vet! jag vill påminna om att min VIP tar slut om 1 dag och 12 timmar!  :(
och då vill jag att ni ska se mina filmer så kan jag passa på med att köpa vip saker! (man kan ju köpa VIP saker och sen använda dem när ens vip är slut!)
Och så vill jag påminna er om att kolla min profil och kolla på rollerna som finns kvar till ''Magiska skolan" eller så har jag tänk att döpa om den till "Magic school" (det är ju samma namn men "Magic school" är på engelska)
hmmm.... vi får se hur det bli med det!
Men nu orkar jag inte skriva något mer  :S  jag vill spela lite mer Msp och sen ska jag och pappa se på en film och ha fredagsmys!


Mvh från en Lina_10 som inte är vip mycket till....

Kommentarer
Postat av: Rasmuseline

Nice site, regards from the netherlands!

2011-11-16 @ 11:28:08
URL: http://rasmuseline.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0