Msp! = MovieStarPlanet!

Jag har äntligen fixat en bild på Msp!
Kolla!
Thumbnail

Är den inte fin?
Jag tog bilden med hjälp av min mobil.
Jag ska nog försöka ta ett kort på min gubbe ;)
Kanske kan jag ta ett kort på en av era gubbar!
vill ni det? så fråga mig bara!
Jag kommer ta med er i en film (men jag kommer inte släppa filmen),
och så ska jag göra er lite fina och så kommer det vara som en snygg bakrund! :)
Så fråga på om du vill att jag tar ett kort av en av er så fixar jag det! (sen lägger jag upp bilden på den här blogen)

Mvh från en fotograf vid namn: Lina_10

Kommentarer
Postat av: Josse/Nova_99

den e jättefin!

2010-12-15 @ 15:34:40
URL: http://mspnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0