Nyårsfirande! O.O

Kan ni tänka er?
på fredag är det nyårsafton!
2011 här kommer vi! xD
Det är inte bara vi som tänker på att det snart är 2011, Msp-arbetarna tänker också på det!
hur vet jag det?
jo, för det är det nya temat!
Det finns nya kläder, hår, accesoarer, anmeringar och mer!
 Thumbnail  Tyvär så är bilden åt fel håll, men jag kan inte hjälpa det! sorry....

Här ser ni det nya håret, som finns, tröjan är från ett annat tema och dessamma med dem andra sakerna.
Så här ser jag ut just nu och jag kommer se ut så så läge temat håller på!
Jag kan inte köpa klänningen för den är för vip!
Ja, mitt vip har ju tagit slut..... :'(
Men jag kanske köper något mer... ;)
Ja just det!
Det finns tre nya animeringar, Två stycken så blåser man i en...... ehh.... jag vet inte vad man kallar det men det finns två stycken sånna iallafall (en är stor och en är liten, ena är vip!).
och en när man skuter upp en raket i luften, den har jag köpt  ;)
Och här kommer orden som ni behöver för att göra en film till tävlingen:

Happy New Year
I love fireworks
this has been the best year ever


Mvh från en party-tjej vid namn Lina_10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0