Rösta på mig!

jag vet att det här inlägget är sent men jag visste inte förut hur jag fick bilderna till datorn (pappa hjälpte mig förut men nu vet jag hur man gör).....
men den här bilden tog jag när det var vinter tävling!
Thumbnail
Och eftersom det är svårt att se vad jag har skrivit i "vad gör ni" rutan så ska jag säga att det står så här:

"Rösta på min film i vinter-tävlingen! S 9, den heter " A winter day""

Och ja, jag höll tummen framför skärmen för att man inte skulle se hur mycket starcoins jag hade!
Och så ser man lilla Diana (min nya drake)  :)
Och vinter-tävlingen är över nu, så ni kan inte rösta....
Vinnaren blev..... Alex_10!
(jag tror hon heter så...)
men en rolig sak med tävlingen är att min film har fått bäst bedömning av alla filmer av tävlingen! :D
För att kolla det så går man in på "Högpoängare" och sen väljer man "movies" och så ska det vara på den senaste veckans filmer, då är min höst upp!!!  :D
Ni kan tro att jag är glad, och det är sant! :D
och föressten så har det kommit lite nytt, Nya smalisar! (vet inte hur man stavar det)
Jag har två favoriter och det är 8) och C) dem är bra tycker jag!
och föressten här kommer orden man måste ha med i filmen till tävlingen som är nu (Galen jul-tävling):

it's almost Christmas
this is the best time of year
check out my new Christmas outfit

Mvh från en mycket glad Lina_10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0