Vinter kommer! även till msp!

Förlåt så mycket att jag inte skrivit på läge! Ni får ursäkta mig för det!
Men nu till det roliga!
Det har varit Vinter-tema! :D
Det finns vackra klänningar för dem som är VIP och en ny tröja för dem som inte är VIP.....
och på kill-sidan med kläder är det någon ny tröja tror jag.... (Ja, jag vet inte vad killarna har fått för kläder!)

Men förlåt mig så mycket för att jag inte har skrivit på läge!
för jag skrev aldrig någonting när det var vinter-tema! (jag hade mycket att göra och så glömde jag bort!  sorry..)
Men nu ska jag berätta om att det är ennu ett nytt tema! och det temat kom väldigt sent i går....
det blev Galen Jul-tema!
Det finns nya kläder för både tjejer och killar och det finns bra animeringar! tex. en anniering kan åka skridskor!
jag köpte den! (den kostar 300 sc och finns under sport)
Det finns också 4 andra nya animeringar! tre st så öppnar man ett paket och det är olika i varje.
och så finns det en där man står och håller i ett ljus.
jag ska försöka göra en ny sak varje gång det är nytt tema och det är att jag skriver upp dem ord som behövs i en film till tävlingen.
jag ska skriva upp dem nästa gång för jag hinner inte lågga in på msp och kolla upp det för jag ska åka ut med pappa och äta (jag tror det blir pizza!  :D)


Mvh från en hungrig Lina_10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0