Förhäxad-serien inte lika populär....

Ni vet ju att jag skulle göra min serie Förhäxad säsong 2? den blev inte lika populär som säsong 1! jag förstår inte varför! säsongen blev väl bra?? :(  
jag börjar fundera på om jag värkligen ska göra säsong 3....
för jag har en idé till säsong 3!
Och mitt mål med 'förhäxad' är att den ska bli minst hälften så populär som 'Weard school'!!
men det kommer väl aldrig att gå.... :(
Därför har jag tänkt på att göra en ny serie som ska heta: 'Magiska skolan'  (den kommer bli väldigt lik Weard school men endå kommer den bli lite annurlunda....Sorry Nova_99!)
Jag kommer vara med, och vissa som är med i weard school eller va med kommer vara med, och några till som får bli lite fler.
Det hoppas jag iallafall bli lika populär som weard school!  (nästan iallafall, men den kommer aldrig bli lika populär som Weard school!)

Mvh från en lite hoppfull Lina_10

Kommentarer
Postat av: Josse/Nova_99

Jag tillåter att folk vill göra lite som Weard school dessutom ska de bli intressant att se på dom :)



Ps. jag tycker förhäxad e toppenbra Ds.



Mvh Nova_99

2010-11-27 @ 11:58:23
URL: http://mspnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0