Harry-potter tema och Pop-star tema.

Jo, det har varit harry-potter tema och jag glömde att skriva om det, SORRY!  :S
Just nu är det omröstning på det temat och min film är på 7:e sidan! min film heter: Mimmi, a little witch
men jag har bara tjänat 250 sc på den!  *snyft* min kommpis film har tjänat 700 sc på sin film! (The crazy harry potter movie XD , Av lellan) jag vill också tjäna så mycket! för jag behöver 600 till två saker som kommer göra så att jag ser cool ut på det nya temat.
Jag älskar det nya temat! för pop-musik är min smak!  (min favorit stil på musik)
Jag ska göra en film till det nya temat som är Pop-star tema! den filmen ska heta:
A new but good star, in New york!
Jag behöver 3 fler som ska vara med i filmen! och det som krävs är: Animeringen med ljuset som man har på konsär (den finns under katekorin: Olika)
för det ska vara 4 fans som är med lite då och då.
1 sån roll är upptagen av Lellan.
och dem andra 4 rollerna som är slut spelas av: Lina_10 , Anteboy , Fjorti-z & Jacksi.
Och eftersom jag är vip så kan jag ha åtta skådespelare! (ni andra kan ha 6 stycken.)
Men en dålig nyhet är att jag har bara 23 dagar kvar av min vip!!! för att jag ska få mer vip-dagar måste jag köpa mer dagar för ricktiga pengar, men ni som är Jury kan rösta på mina filmer som är med i tävlingar och om jag kommer bland topp 3 så vinner jag fler dagar! (om ni tycker mina filmer som är bra i tävlingarna så kan ni väl rösta på dem?)

Mvh från en lite ledsen men lite glad Lina_10  :(  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0