Inget fel på DN!

När jag skrivet ''DN'' så menar jag inte ''Dagens nyheter'' utan jag menar ''DesingerNina''!
Jag har fått reda på att hon inte alls är nån hackare! hon är en av dem som jobbar/äger Msp!
det blev fel på hennes dator/spelet (för henne) och då råkade det bli fel så att hon hamnade på level 20!
men hon har fixat det nu så hon är level 0 nu eller så har hon tagit bort gubben , jag är inte säker....
men det finns fler som har härmat hennes namn ''DesingerNina'' och gjort lite så att ''namnet'' blir lite annurlunda....
men dem är riktiga hackare!
en av dem har jag varit i samma rum med... (HON VAR/ÄR DEN VÄRSTA AV DEM!)
hon hackade in sig på en tjej som heter ''goth.bruden'' (jag tror hon heter så)
och nu ger hon ut presenter nästan helt gratis (mot en atograf)
så hon ger ut hennes saker! och hon gör om henne så att hon inte ser klok ut!
och ''den rätta ägaren av goth.bruden'' kan inte logga in!
men det är inte så bra att vara dum mot henne för hon kan ju hacka en av er!

Mvh från en rädd Lina_10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0