Norska Msp!

Japp, jag har börjat spela på norska Msp!  (för et litet tag sen då!)
Det är lite krongligt att skriva på norska men jag har en översättare som kan översätta till norska! så kopierar jag texten där ifrån och sätter in den där jag vill ha den! (men det går inte när jag gör film)
det är så jag gör när jag gör filmer på engelska!
på norska msp heter jag ocks¨å ''Lina_10'' men jag är bara level 3 där.... :( och ingen pojkvänn!  X(
Det skulle vara kul om ni också började där!

Lite norska ord som är översatta:
Hei = Hej
Og = och
Nei = Nej
ja = ja
vennligst = Snälla
takk = tack
Ikke nå = inte nu
Filmer = filmer
Animasjoner = animeringar
leter etter venner = söker vänner
kjæreste = pojkvänn/flickvänn
klær = kläder
Hjelp = hjälp
deg = dig
meg =mig
Jeg liker deg = jag gillar dig
Jeg elsker deg = jag älskar dig
god = bra
Lyst til å bli... = vill du bli...
bli med = va med
i filmen min = i min film
Jeg er svensk = jag är svensk
Jeg kan ikke norsk så bra = jag kan inte norska så bra

Det är lite ord som är användbara i norska msp för dig som är svensk  ;)
Mvh från en norsk Lina_10

Kommentarer
Postat av: Josse/Nova_99

jag börja precis :)

2010-11-15 @ 16:05:12
URL: http://mspnova.blogg.se/
Postat av: Josse/Nova_99

nej jag slutade de var inge kul jag fatta nothing :(

2010-11-15 @ 16:07:24
URL: http://mspnova.blogg.se/
Postat av: ssmdnl

hejsan! Jag har också moviestarplanet och jag heter superstjärnan_klara och min andra heter ladypinking!

2010-11-16 @ 11:20:58
URL: http://skdjlasdj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0