Nya temat suger enligt mig....

Det nya tema är ''utomjordisk invasion''
låter det speciellt kul? nej är svaret!  jag hatar speciellt ''vissa'' acesoarer och animeringarna!
jag hatar speciellt animeringen ''blood on the floor'' ni som inte vet vad det är för någon animering kan jag berätta att ens ''gubbe'' ligger ner på marken och blöder.......*ryser* det är som en liten fontän av det och det blir en pöl på marken av.... ja, ni vet.... blod. *ryser*
vad tycker ni om det temat? frågar ni mig så suger det och jag längtar till nästa tema som kommer på torsdag!
då blir jag extra glad! för att då blir det nytt tema och.... Jag ska på SKOL-DISCO!
det kommer bli super kul! det är för alla 5:or på min skola! det kommer bli super kul!
men aja nog om mig! vänta lite....vad pratade vi om? jo just det!
Vad tycker ni om temat?
svara i en kommentar till det här inlägget om du vill (gör det gärna)


Mvh från en rysande men glad Lina_10

Kommentarer
Postat av: Polly_10

du har helt rät temat suger kunde dem inte tageit något annat en ailens

2010-11-12 @ 07:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0