Serier/filmer 2

Ni vet min serie förhäxad? den kanske blev lite populär då men jag hoppas att fler ser på den.

Jag håller på med min film ''A new, but good star'' som ska till pop-star tävlingen den är nästan klar nu! bara några små saker kvar!  sen är den färdig att släppas!  :)
hoppas ni kommer gilla den! den är tyvär ganska lång, men det händer mycket och man måste vara lite snabb på att läsa också och det kommer vara två sånger med men dem är gansaka korta.
Filmen handlar om Andrea Mcline som har som dröm att bli en berömd stjärna så hon ber sin kille om hjälp.
hennes kille heter Antonio Andrew och han väljer att vara med i ''bandet'' sången som Andrea sjuger blir snabbt populär och hon får råd att åkta till Florida! (dem bor i London)
När dem är där så får dem träffa på två stjärnor (dem är påhittade) dem är inte så kända men Antonio och Andrea känner igen dem! och dem blir bra vänner.
Men det Anrea inte vet är att en av hennes fans följer efter henne enda från London till Florida! för att...... jag tänker inte avslöja mer nu! ni får se på filmen sen när den släpps!
Hoppas ni kommer gilla den!  :)

Jag kommer ju göra som jag sa i förra inlägget att jag kommer göra en ny serie som kommer heta ''magiska skolan'' och den kommer ju vara lite lik ''weard school'' (av Nova_99) och nu söker jag skådespelare till den!
jag har för mig att det är 7 roller som finns, man kan kolla rollerna i min biografi eller profil som man säger.
den kommer bli spännande och jag kommer släppa första avsnittet när jag har alla skådespelare men om dem tar slut jätte fort så ska jag släppa dem efter pop-star temat.
Så gå till mitt rum, klicka på biografi och läs den! (om du söker en roll till ''magiska skolan'')


Mvh från en glädjeskuttande Lina_10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0