Serier/filmer

Det finns många på msp som gör som små serier av filmerna så att det ska blir mer spännande!
Jag har gjort några sånna men det blev bara en säsong av varje...
men jag håller på med en ny säsong till min mäst populära! (tror jag)
''Förhäxad!'' det är inte så många av mina nuvarande vänner som vet vad det var för serie. för det var ett tag sen säsong 1 va, men den blev mycket populär och jag fick veta att många gillade den.
ni som inte vet vad det är för serie kan jag berätta att det handlade om Mona som blev retad och sprang iväg från hon som retade henne, då sprang hon på en häxa men hon hörde hur häxan sa nått ''hemligt''
Häxan märkte att hon var där och förhäxade henne! hon fick en massa otur den dagen i skolan. men till sist fick hon hjälp av sin bästis Anna.
Men det slutade med att Mona fick ge sitt liv till häxan som satta henne i arbete som ''buthler''.
i säsong två så står inte Anna ut av att ljuga för andra om var Mona är, så hon letar upp henne, men det är inte det enklaste att övertala häxan att få tillbaka henne.
Jag hoppas ni kommer gilla säsong 2 och ni som inte sätt säsong 1 än tycker jag ska se den! (6 delar)

Och nu undrar jag: vilken är eran favorit serie på msp?  det kan vara vilken som hälst!
men svara bara med en serie som ni tycker bäst om! (i en komentar)
Min favorit serie är ''Weard school'' av ''Nova_99'' säsong 5 håller på just nu!
jag tycker den är jätte bra och spännande!


Mvh från Lina_10


Kommentarer
Postat av: Josse/Nova_99

tack för att du gillar weard school :)

en av mina favvoserier är förhäxad! jag väntar nu spänt på säsong 2

2010-11-15 @ 15:58:29
URL: http://mspnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0