V.I.P

Mitt vip ä snart slut.... :(
men tre saker har jag mer att säga:
1: vad betyder vip?
svar: vip är en förkortning på engelska som betyder vicktig person.
2: vad innerbär det att vara vip?
svar: att vara vip på msp betyder att man kan använda lite speciella saker! tex. man kan köpa mer kläder och animeringar och man kan ha mer skådespelare i en film! man får också snurra på ett vip hjul varje dag så får man extra starcoins! (25,50,100 eller 200 kan man få extra om dagen)
3: hur blir man vip?
svar: man blir vip genom att man köper med riktiga pengar, det finns fyra allternativ när man köper vip.
om man ska ha det 1 vecka, 2 veckor, 1 månad eller 3 månader.




Jag är vip nu men det är snart slut.... *snyft* jag har 19 dagar kvar :(
Min kommpis ''Polly'' eller ''Polly_10'' heter hon, hennes vip tar slut i morgon! för det är typ 12 timmat kvar för henne!  :(
jag vet inte själv om jag ska köpa något mer vip men kanske om det där special erbjudandet kommer upp! (en vecka för 10 kr) då kanske jag köper det!  :)


Mvh från en ledsen vip Lina_10

Ps: Polly_10 är inte en extra gubbe som jag har! jag lovar! det är min kommpis!
jag kan bevisa att det inte är min! jag är väl inte så dum att jag köper vip åt båda två för 3 månader var?!
ha! jag sa ju att jag kunde bevisa det!


Kommentarer
Postat av: Polly_10

Hey! kalla du mig för din andra gubbe xD

2011-05-16 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0