Nytt i stan + Lipstick... C)

Hejhej!
Det var länge sen! :D
Sry att jag nt har skrivit på ett tag!
jag har haft lite... fullt upp... som vanligt... :'P



Oh! sry igen!
jag lyssnar på Lipstick på spotify
Den var med på ESC igår... och först tyckte jag bara att den var larvig men nu älskar jag den! <33
Men tyvär vann nt den låten elr sverige.... :(
Azerbadjan vann! (jag tror det stavas så)
och Italien på andra plats och på tredje plats kom.... Sverige!!! :D
Det var en rätt så bra placering tkr jag... :P
Men nog om det!
Det har kommit nytt i stan! (igen) :O
Nu kan man ha en Artbook och göra bilder till det! det e rätt så kul :'D
Ta gjärna en titt på mina Artbook's :'D (jag har gjort några..)
Och så har dem ändrat så att det nt heter "Filmstan" längre! D:
För nu heter det "Kreativitet Beta". ^^
Jag kan nt berätta så mkt mer om det för jag är lite trött på att skriva just nu men ni får väl söka lite mer information själva om det nya!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0